דוקלר שיווק דיגיטלי לעסקים

Black-White-Minimalist-Letter-AG-Logo-(12)

בנית אתרים ודפי נחיתה לעסקים

אתר אינטרנט מייצר לך יותר הכנסות לאורך זמן!

נוכחות חזקה באינטרנט, במיוחד עם אתר אינטרנט, יכולה להיות משמעותית ביותר כדי לייצר יותר הכנסות. כן, איכות האתר משפיעה באופן על התוצאות בשורת הרווח, ולכן, נדגיש את חשיבותו לעסק שלך

התמחות בבניית אתרי וורדפרס מעל 10 שנים

צרו קשר וקבלו הצעה לבניית אתרים ודפי נחיתה לעסקים

פרסום בגוגל

הכירו חלק מלקוחותינו

לוגו
לוגו
לב
גאדקום
לוגו
שלם אנשים בונים איכות
לוגו
5 כוכבים

אתר האינטרנט שנבנה לעסק שלי אופיין ועוצב בדיוק לפי הצרכים ומסגרת התקציב. השירות היה מהיר ועם הרבה סבלנות לכל שאלה, בקשה או שינוי שביקשתי.

שלמה

5 כוכבים

 מעודכנים תמיד בטכנולוגיה המאפשרת לנו להציג את השירותים והמוצרים שלנו באופן מיטבי באתר. בעלי זמינות גבוהה, ומאוד  שירותיים.שותפים אמיתיים ומחוייבים להצלחה

לורה

5 כוכבים

דפי נחיתה ממירים ביותר, בעלי ידע וניסיון רב בחיבור האתר לפלטפורמות המכירה בגוגל ופייסבוק ואינסטגרם.  מבצעים עבודה מעולה ויצירתית בסבלנות רבה.

אסף

אחת הסיבות העיקריות שעסק צריך שיהיה לו אתר אינטרנט היא להגביר את האמינות שלו. רוב הסיכויים שיש מספר ספקים המציעים שירות דומה לעסק שלך, ואחת מהדרכים שבהן תוכל להתבלט היא באמצעות אתר אינטרנט שנראה טוב ומספק מידע איכותי לגולשים.

ללא אתר, אנשים עשויים לפקפק בלגיטימיות שלך כעסק. הקמת אתר אינטרנט היא הזדמנות ליצור רושם ראשוני נהדר ולתת לאנשים אישור מהיר אתה עסק אמיתי.

הצגת המותג שלך ללקוחות הפוטנציאליים שלך היא אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות. על ידי הגדרה ברורה של מי אתה, מה אתה מייצג ומה אתה מוכר, גך אתה מגדיל את הסיכוי שהלקוחות הפוטנציאליים יהפכו ללקוחות אמיתיים.

אתר אינטרנט משמש לבידול משאר המתחרים. ללא אתר אינטרנט, הבידול יכול להיות מאתגר מאוד מכיוון שלאנשים יהיה קשה למצוא מידע איכותי ואמין על העסק שלך.

אולי אחת הסיבות המוצדקות ביותר להחזיק אתר לעסק שלך , מאפשר להגדיל את הסיכויים שלך לקבל לידים מדי יום.

היתרון הגדול, כשאנשים ימצאו אותך באינטרנט, יתעניינו במוצר או בשירות שלך וירצו לדעת יותר, הם יידעו איך ליצור איתך קשר הודות למידע באתר שלך – וזו ההזדמנות שלך להגדיל את המכירות. למרות שלאתרים יש עלות, כאשר משתמשים בהם נכון, יש להם החזר ROI חיובי.

ברגע שלעסק יש אתר המותאם לקידום הגוגל, יש לך סיכוי להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל. המשמעות היא שכאשר אנשים מחפשים מוצר או שירות, יש אפשרות שהאתר שלך יופיע בתוצאות. זה נותן לך את ההזדמנות להגדיל את בסיס הלקוחות שלך ללא עלויות פרסום ושיווק.

עסקים רבים מקבלים שיחות מלקוחות פוטנציאליים או מלקוחות קיימים ששואלים שאלות פשוטות לגבי מיקום ושעות פעילות. 

אתר אינטרנט יכול להפחית את השיחות הללו ולהגדיל את הפרודוקטיביות של העסק. יחד עם זאת, זה עוזר ללקוחות למצוא מידע שימושי ללא צורך להתקשר, מה שבסופו של דבר מספק חווית משתמש טובה יותר.

אם אתה מתכנן להשתמש בשיווק דיגיטלי כדי להגדיל את הלידים, סביר להניח שתרצה לשלוח גולשים לאתר או לדף נחיתה. כדי לעשות זאת ביעילות, נצל את התנועה ההיסטורית שהגיעה לאתר שלך כדי שתוכל למקד לקהל המתאים ביותר ולקבל את החזר ה-ROI הטוב ביותר על הוצאות פרסום שלך.

לכן, עדיף לבנות את האתר כמה שיותר מוקדם גם אם אינך מתכוון לפרסם כרגע, כדי לצבור בסיס נתונים לרימרקטינג כמה שיותר גדול.

פרסום בגוגל לעסקים

מעכשיו תיהנו

מפרסום שלא מבזבז כסף

אם אתם מרגישים שתקציב הפרסום שלכם יכול להניב יותר תוצאות, נבצע אנליזה, ונציג לכם את מה שלדעתנו דורש שיפור ואופטימיזציה בהגדרות הקמפיינים, כדי שתוכלו למקסם את התוצאות מהקמפיינים שלכם.

הזמינו שיחת ייעוץ עוד היום.

מלאו את פרטיכם בטופס
דילוג לתוכן