חשיפה אמיתית עם תוכן איכותי לקהל יעד מדוייק!
הלקוחות של העסק נמצאים באינסטגרם ולכן גם העסק שלך צריך להיות שם, להציג את המוצרים, לשמוע את דעתם, לענות על שאלות, להציע מבצעים ובסופו של דבר לבנות קהילה סביב העסק שלך.
בעולם הרשתות החברתיות שבו הנראות היא המפתח, ויש חשיבות לתמונות לסרטונים ולמילים תהיה זו טעות לא להופיע באינסטגרם כשאנחנו יודעים שלקוחות פוטנציאליים גוללים את הפיד שלהם. תוכלו לבלוט עם תוכן שמעניין את הלקוחות וליהנות מהיתרונות שמציעה הרשת החברתית.
- פילוח קהלי היעד
- חשיפות למאות ולאלפי אנשים ביום
- מגוון אפשרויות פרסום לקהלי היעד
- קמפיינים מותאמים לאתרי איקומרס
- יצירת קהילת לקוחות נאמנה של העסק
התמחות בפרסום באינסטגרם מעל 10 שנים
צרו קשר וקבלו הצעה לפרסום העסק באינסטגרם
הכירו חלק מלקוחותינו
מודעות אינסטגרם עזרו לנו להתחבר לקהלים חדשים שלא ידענו שאנחנו מפספסים. אפשרויות המיקוד הנרחבות והמפורטות, והפורמטים בהם מופיעה המודעה היוו קרש קפיצה לשיווק הדיגיטלי בעסק.
יעל
באמצעות תכונת הקהלים הדומה של אינסטגרם(Lookalike) היודעת לזהות לקוחות פוטנציאליים, הצלחנו להרחיב את עסקי המסחר האלקטרוני שלנו באופן משמעותי. ראינו עלייה משמעותית במכירות.
דובי
בזכות מודעות המוצר הדינמיות של אינסטגרם, הצלחנו להגיע ללקוחות שביקרו באתר שלנו אך לא ביצעו רכישה. מודעות במוצר הציגו את המוצרים שבהם צפו באתר וסייעו להחזרת לקוחות אלו לאתר שהובילו למכירות.
אסף
מחקר העסק והמתחרים, בניית אפיון שיווקי, הגדרת יעדים ועל פיהם סוג הקמפיינים, הגדרה ובנייה שלקהלי היעד וקבוצות המיקוד הרלוונטיות, ובניית תוכנית שיווקית לקמפיין – תכנים, עיצוב, מדיה, מודעות, באנרים ועוד, והגדרת תקציב. לבסוף, בניית הקמפיין הפרסומי והרצתו– תוך ביצוע ניטור שוטף אחרי יעדי הקמפיין, ביצוע התאמות ושינויים, אופטימיזציה לשיפור והגדלת מספר הלידים.
אינסטגרם מספקת כלים המאפשרים לאפיין ולטרגט את קהל היעד בקלות, באמצעות מאפיינים דמוגרפים, גיל, מקצוע, תחומי עניין, מיקום גאוגרפי ועוד. בנוסף מתבצעת החרגה של קהלים שאינם רלוונטיים בכדי למנוע בזבוז כסף על חשיפות באמצעות ביצוע ניתוח מאפיינים והצלבתם, אנו מגיעים למספר רב של לקוחות פוטנציאליים וממקדים את החשיפה בקהלים הרלוונטיים לעסק.
רימרקטינג הוא שיווק מחדש, לקהל ממוקד שכבר ביקר באתר של העסק או בדף האינסטגרם וכבר מכיר את המוצר. הקהל נחשב "קהל חם", ולרוב, קל יותר למכור לו. קמפיין רימרקטינג יציג מודעות בפיד של קהל – ויוכל להכיר עוד את המוצר כחלק ממסע הלקוח שהוגדר באפיון הקמפיין. הניסיון מלמד כי קמפיין רימרקטינג באינסטגרם משתלם במיוחד ומשיג לידים בעלות נמוכה יחסית.