דוקלר שיווק דיגיטלי לעסקים

Black-White-Minimalist-Letter-AG-Logo-(12)

פרסום בפייסבוק לעסקים

חשיפה אמיתית עם תוכן איכותי לקהל יעד מדוייק!

הלקוחות של העסק נמצאים בפייסבוק ולכן גם העסק שלך צריך להיות שם, להציג את המוצרים, לשמוע את דעתם, לענות על שאלות, להציע מבצעים ובסופו של דבר לבנות קהילה סביב העסק שלך.

בעולם הרשתות החברתיות שבו הנראות היא המפתח, ויש חשיבות לתמונות ולסרטונים תהיה זו טעות לא להופיע בפייסבוק ברגע שלקוחות פוטנציאליים גוללים את הפיד שלהם.  תוכלו לבלוט עם תוכן שמעניין את הלקוחות וליהנות מהיתרונות שמציעה הרשת החברתית.

התמחות בפרסום בפייסבוק מעל 10 שנים

צרו קשר וקבלו הצעה לפרסום העסק בפייסבוק

פרסום בגוגל

הכירו חלק מלקוחותינו

לוגו
לוגו
לב
גאדקום
לוגו
שלם אנשים בונים איכות
לוגו
5 כוכבים
מודעות פייסבוק עזרו לנו להתחבר לקהלים חדשים שלא ידענו שאנחנו מפספסים. אפשרויות המיקוד הנרחבות והמפורטות, והפורמטים בהם מופיעה המודעה היוו קרש קפיצה לשיווק הדיגיטלי בעסק.

יעל

5 כוכבים

באמצעות תכונת הקהלים הדומה של פייסבוק (Lookalike) היודעת לזהות לקוחות פוטנציאליים, הצלחנו להרחיב את עסקי המסחר האלקטרוני שלנו באופן משמעותי. ראינו עלייה משמעותית במכירות מאז שהתחלנו להשתמש בתכונה זו.

דובי

5 כוכבים

בזכות מודעות המוצר הדינמיות של פייסבוק, הצלחנו להגיע ללקוחות שביקרו באתר שלנו אך לא ביצעו רכישה. מודעות במוצר הציגו את המוצרים שבהם צפו באתר וסייעו להחזרת לקוחות אלו לאתר שהובילו לבסוף למכירות.

אסף

מחקר העסק והמתחרים, בניית אפיון שיווקי, הגדרת יעדים ועל פיהם סוג הקמפיינים, הגדרה ובנייה שלקהלי היעד וקבוצות המיקוד הרלוונטיות, ובניית תוכנית שיווקית לקמפיין – תכנים, עיצוב, מדיה, מודעות, באנרים ועוד, והגדרת תקציב. לבסוף, בניית הקמפיין הפרסומי והרצתו– תוך ביצוע ניטור שוטף אחרי יעדי הקמפיין, ביצוע התאמות ושינויים, אופטימיזציה לשיפור והגדלת מספר הלידים.

פייסבוק מספקת כלים המאפשרים לאפיין ולטרגט את קהל היעד בקלות, באמצעות מאפיינים דמוגרפים, גיל, מקצוע, תחומי עניין, מיקום גאוגרפי ועוד. בנוסף מתבצעת החרגה של קהלים שאינם רלוונטיים בכדי למנוע בזבוז כסף על חשיפות באמצעות ביצוע ניתוח מאפיינים והצלבתם, אנו מגיעים למספר רב של לקוחות פוטנציאליים וממקדים את החשיפה בקהלים הרלוונטיים לעסק.

רימרקטינג הוא שיווק מחדש, לקהל ממוקד שכבר ביקר באתר של העסק או בדף הפייסבוק וכבר מכיר את המוצר. הקהל נחשב "קהל חם", ולרוב, קל יותר למכור לו. קמפיין רימרקטינג יציג מודעות בפיד של קהל –  ויוכל להכיר עוד את המוצר כחלק ממסע הלקוח שהוגדר באפיון הקמפיין. הניסיון מלמד כי קמפיין רימרקטינג בפייסבוק משתלם במיוחד ומשיג לידים בעלות נמוכה יחסית.

ישנו סף מינימלי של כמה שקלים ביום שמעליו כל תקציב ניתן להגדרה, אפשר לבחור לשלם לפי קליקים או לפי מספר הופעות של המודעות. עם זאת, כמו ב-Google Ads, מומלץ להגדיר תקציב סביר כדי לאפשר נראות ומעורבות משמעותיים לקמפיין המודעות.
פרסום בפייסבוק

מעכשיו תיהנו

מפרסום שלא מבזבז כסף

אם אתם מרגישים שתקציב הפרסום שלכם יכול להניב יותר תוצאות, נבצע אנליזה, ונציג לכם את מה שלדעתנו דורש שיפור ואופטימיזציה בהגדרות הקמפיינים, כדי שתוכלו למקסם את התוצאות מהקמפיינים שלכם.

הזמינו שיחת ייעוץ עוד היום.

מלאו את פרטיכם בטופס
דילוג לתוכן